Side 21 av 26 < 1 2 ... 19 20 21 22 23 25 26 >
Muligheter
#1367388 - 08/04/2012 22:24 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: Åsmund Hoel]
Rednax Offline
Ringrev

Sted: Brr, regn.
Allmen opplysning: Åsmund Hoel er den samme som signerer med Å.H, aka en av "moderatorene" på "Jeg driter i" siden.
I sesong virker det som om han drifter siden alene. Dvs. de fleste inleggene er forfattet av ham og de dreier seg som regel om gjenbruk av sykler og vogntogs magre kår langs norske landeveier. Åsmund er imun mot uttalelser fra Samferdselsdepartementet, uttdrag fra NTP, rettsinstansers gitte svar ang. sykkelen og syklistens lovfestede rett til å benytte veibane på lik linje med andre kjøretøy, og i hvilken grad det er tjenlig samfunnet at syklister heller benytter veibane enn gang- og sykkelvei. Han utviser ellers en kuriøs fascinasjon for toppsyklister, deres resultater, og sykkelritt, gitt hans rolle på FB. Åsmund har en lang karriære som syklisthater bak seg, han har vært svært aktiv på tidligere (nå nedlagte) syklisthatersider i en årrekke. Et sikkert vårtegn er Åsmunds årlige oppdatering av skraphandlerenes kilopris på sykkelstål (selv om han har lært at det mest går i alu og karbon nå).
Sitat: Åsmund Hoel
Hva er dette for suttring?? først poste på veggen, så raportere siden, så hit å sladre??

Du klager over sutring, Åsmund?
Hva i alle dager er hovedessensen ved siden din, da?
Det er jo ikke annet enn konsentrert sutring fra en liten gruppe sinnatagger bak rattet over at de må innfinne seg etter veitrafkkloven og gjeldende regler, hvor enn urettferdig de selv finner det faktum. Jeez!
Hva ble postet på FB-siden din?
Hmm.. Vanskelig å si siden dere igjen har tatt opp "ryddig og rent" taktikken ved å slette kritiske kommentarer, nekte innsyn, og slette brukere.
"Åpen gruppe", liksom?

Sutrekopp og sladrehank? Skrev du ikke nylig en "advarsel" om syklister som bruker hjelmkamera?
Heisan, både sladring og sutring på samme tid! Ikke det at det er en nyhet fra ditt hold. Oh boy.

(Siden jeg ikke får kommentere ditt siste "innlegg" om Thor Hushovds kommentarer i forbindelse med P-R på FB-siden din, la meg gjøre det nå mens jeg har oppmerksomheten din: Sjelden misunnelse er så lett å lese gjenom linjene.)

Topp Bli abonnent på Terrengsykkel
#1367438 - 08/04/2012 23:29 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: Rednax]
hnastrup Offline
Ivrig

Sted: Slependen
Sitat: Rednax

Hmm.. Vanskelig å si siden dere igjen har tatt opp "ryddig og rent" taktikken ved å slette kritiske kommentarer, nekte innsyn, og slette brukere.
"Åpen gruppe", liksom?

Dette er spesielt ironisk når de samtidig forsvarer sine egne utsagn med ytringsfrihet. Gjelder visst bare dem selv.

#1367450 - 08/04/2012 23:46 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: GeirK]
Lunatic Offline
Tørr bak øra

Sted: Vinnes
Har tatt opp kampen. Count me in!

#1367598 - 09/04/2012 12:08 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: Lunatic]
-Jan Offline
Søk hjelp!

Sted: Trondheim
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10049971

Sjå kommentarfeltet. Bernt Elias Baltzersen (Vognmand hos Schenker Ålesund) har tydeligvis eit problem med syklistar. Eg oppmodar folk her til å trykkje "like" på motsvar til han, f.eks. det frå Per Bertelsen (For en barnslig dust du er.) Eller svaret frå Martin Stai.

#1367616 - 09/04/2012 12:32 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: GeirK]
JonahHex Offline
Leppedefekt kåbbåj
Søk hjelp!

Sted: Mjøndalen
Årlig sender vi ut varer for 600 millioner fra vårt lager. Sjefen sjøl er syklist. Ser jeg folk i den gruppa der blant de sjåførene som henter varer skal jeg i alle fall gjøre mitt for at vedkommende ikke har oppdrag hos oss.

#1367945 - 09/04/2012 20:10 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: JonahHex]
RobG Offline
(Formerly Fux)
Søk hjelp!

Sted: Søgne
Etter å har lest en del "ta dem med døren" kommentarer fra såkalt yrkessjofører har jeg også rappotert siden pga. oppfordring til vold.

Jeg vil anbefaler flere til gjør det samme. Det er utrolig mye usakelig, og usmakelig kommentarer.

Det var en kar som skrev at det var fint at det var en mindre å tenke på, når en lenk til en dødsfall av en sykkelist som ble påkjørt bakfra ble postet.

Det virker også at de fleste tro at det er påbudt å sykler på fortau, og at det fortsatt finnes veiavgift. det er også en snodig oppfatning at "alle" sykelister ikke har bil lappen.

Hvordan kan voksne folk legge ut slike innlegg med fult navn og arbeidsplass?

Vedlegg
idioti.JPG (1403 nedlastinger)
idiot01.JPG (1397 nedlastinger)

Redigert av RobG (09/04/2012 20:12)

#1367953 - 09/04/2012 20:26 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: RobG]
Aerial Offline
Ringrev

Sted: Rena
Hvis du synes det der var mange dårlige kommentarer, så kos deg med denne siden her..
Høydepunkter fra Ha deg vekk fra veien...

"Regner det, blir du våt. Godta det eller hold deg innendørs"

Lillehammer CK
http://rittranking.merida.no/person/16624/view

#1368007 - 09/04/2012 21:30 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: GeirK]
FHanserud Offline
Avhengig

Sted: Gløshaugen
Syns bare det blir kjipere og kjipere å være utestengt derfra for hver gang jeg titter innom. Stå på dere som fortsatt kan.

#1368018 - 09/04/2012 21:40 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: GeirK]
kjull Offline
Ivrig

Sted: Hjemme

#1368678 - 10/04/2012 20:37 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: Rednax]
Åsmund Hoel Offline
Medlem

Du må vel være den eneste som ikke hadde fått med deg at jeg er den samme som kvitterer inneggene mine med Å.H, og grunnen til at jeg gjør det er at det er 3 stk admin. på siden, og ved å gjøre det, hadde jeg håpet dere så hva som var postet av meg. og kan videre opplyse om at kun 1 har blitt slettet av meg der inne, han ble slettet i går, da han til stadighet kom med direkte personangrep på meg, om ting han hadde drømt jeg hadde sagt, sånne idiotiske utsagn gidder jeg ikke, burde være enkelt for dere å se hva jeg poster, og det kan jeg svare for. og det er ikke om hva jeg tror jeg skriver, men om ett ønske om hvordan jeg ville det skulle vært, kan nok trafikkreglene minst like godt som enhver syklist. så vet hva dere har rett til, men det er ikke det det dreier seg om, hjelper lite om hvem som har retten på sin side, om en ulykke først skulle være ute. da er det bare tapende parter, slik jeg ser det. og da behøver ikke enhvær kålhatt prøve å provosere frem at det er noe annet jeg mener, slik som den tosken som ble pælma ut av gruppa i går.og en annen ting, du tar feil..... Jeg Hater ikke syklister, men ønsker at dem sykler alternativt der dem har muligheten til det. finn på noe annet, for har aldri Hata noen som helst. M.V.H Åsmund Hoel
Allmen opplysning: Åsmund Hoel er den samme som signerer med Å.H, aka en av "moderatorene" på "Jeg driter i" siden.
I sesong virker det som om han drifter siden alene. Dvs. de fleste inleggene er forfattet av ham og de dreier seg som regel om gjenbruk av sykler og vogntogs magre kår langs norske landeveier. Åsmund er imun mot uttalelser fra Samferdselsdepartementet, uttdrag fra NTP, rettsinstansers gitte svar ang. sykkelen og syklistens lovfestede rett til å benytte veibane på lik linje med andre kjøretøy, og i hvilken grad det er tjenlig samfunnet at syklister heller benytter veibane enn gang- og sykkelvei. Han utviser ellers en kuriøs fascinasjon for toppsyklister, deres resultater, og sykkelritt, gitt hans rolle på FB. Åsmund har en lang karriære som syklisthater bak seg, han har vært svært aktiv på tidligere (nå nedlagte) syklisthatersider i en årrekke. Et sikkert vårtegn er Åsmunds årlige oppdatering av skraphandlerenes kilopris på sykkelstål (selv om han har lært at det mest går i alu og karbon nå).
Hva er dette for suttring?? først poste på veggen, så raportere siden, så hit å sladre??

Det er jo ikke annet enn konsentrert sutring fra en liten gruppe sinnatagger bak rattet over at de må innfinne seg etter veitrafkkloven og gjeldende regler, hvor enn urettferdig de selv finner det faktum. Jeez!
"Åpen gruppe", liksom?

Sutrekopp og sladrehank? Skrev du ikke nylig en "advarsel" om syklister som bruker hjelmkamera?
Heisan, både sladring og sutring på samme tid! Ikke det at det er en nyhet fra ditt hold. Oh boy.

(Siden jeg ikke får kommentere ditt siste "innlegg" om Thor Hushovds kommentarer i forbindelse med P-R på FB-siden din, la meg gjøre det nå mens jeg har oppmerksomheten din: Sjelden misunnelse er så lett å lese gjenom linjene.)

#1368685 - 10/04/2012 20:42 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: GeirK]
Åsmund Hoel Offline
Medlem

En ting jeg lurer på. Hvorfor er det kun ett fåtall her inne som bruker sitt ekte navn? er det lettere å være tøff under allias, eller skammer dere dere over deres ordentlige navn, eller er det andre grunner?

#1368691 - 10/04/2012 20:46 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: Rednax]
Åsmund Hoel Offline
Medlem

Nei finnes ikke Misunnelig hverken på Thor Hushovd , ikke noen andre heller for den saks skyld, misunnelse er en sjukdom, jeg heldigvis har blitt skånet for.

"Åpen gruppe", liksom?

#1368714 - 10/04/2012 21:03 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: Åsmund Hoel]
sverreb Offline
Besatt

...Kun 1 har blitt slettet av meg der inne, han ble slettet i går, da han til stadighet kom med direkte personangrep på meg, om ting han hadde drømt jeg hadde sagt, sånne idiotiske utsagn gidder jeg ikke, burde være enkelt for dere å se hva jeg poster, og det kan jeg svare for.

Jeg kjenner bare gruppen. Du er admin i en gruppe og representerer dermed denne. Det er meg helt uvedkomment at det (kanskje) finnes andre administratorer. Enten står du inne for det som blir skrevet og gjort på vegne av gruppen ellers får du avslutte din rolle som representant for gruppen.

Videre, så lenge moderering blir praktisert av gruppen må du også finne deg i å stå inne for det som også ikke blir sensurert. Det er mye hatmeldinger der inne som ikke later til å bli moderert f.eks tekst som dette: "...fortjener å få seg en sånn lærepenge. Et bein brudd eller to hadde kansje heller ikke vært å forakte". Når slikt blir stående mens annet blir sensurert reflekterer dette på hva administratorene mener er akseptabelt.

Jeg Hater ikke syklister, men ønsker at dem sykler alternativt der dem har muligheten til det.

Du har en betydelig jobb å gjøre hvis du vil ha meg til å tro dette. Som sagt jeg kjenner kun gruppen. Du representerer denne.

#1368759 - 10/04/2012 21:29 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: sverreb]
Aerial Offline
Ringrev

LIKER!

Lillehammer CK

#1368775 - 10/04/2012 21:40 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: sverreb]
Dan Offline
[sensurert]

Sitat: sverreb
Det er meg helt uvedkomment at det (kanskje) finnes andre administratorer.

Det finnes flere administratorer på siden, men Åsmund er den eneste som har baller til å ta diskusjonen.

Og Åsmund, du har sikkert hørt det før, men for ordens skyld skriver jeg enda en gang det som mange har skrevet før meg, nemlig at siden din er med på å skjerpe tonen mellom syklister og bilister, selv om den bare er ment som en sikkerhetsventil hvor irriterte bilister kan blåse ut frustrasjonen.

Problemet er at vi som sykler opplever å bli spylt spylervæske på og bli forbikjørt med alt for liten klaring, selv på veier der det er god plass, ingen møtende trafikk og ingen alternativer for oss ved siden av veien. Jeg tipper de som utsetter oss for denne unødvendige faren er unggutter (og litt eldre gutter) som skal tøffe seg for kameratene sine i bilen. Og det er ikke veldig søkt å tenke at din side er med på å gi disse guttene en idé om at det er akseptabel og tøff adferd.

#1368789 - 10/04/2012 21:51 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: Dan]
Aerial Offline
Ringrev

Arggh! Vil ha en liker-knapp her også...

Lillehammer CK

#1368815 - 10/04/2012 22:08 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: Åsmund Hoel]
Rednax Offline
Ringrev

Du må vel være den eneste som ikke hadde fått med deg at jeg er den samme som kvitterer inneggene mine med Å.H.
Sett i lys av de rettspsykiatrikse uttalelser i dag, kan du føye "narsisistisk" til min presentasjon av deg. Hva slags grandiose tanker er det du har om deg selv? Denne tråden, på dette forumet som har en hel del (ekte) medlemmer, er flere år gammel. For mange er den idiotiske siden din en nyhet. Sorry Mac, du trengte en introduksjon hvor enn notorisk ditt rykte er.
kan videre opplyse om at kun 1 har blitt slettet av meg der inne, han ble slettet i går
Ja vel? Så du har kun slettet en eneste bruker? Skal vi føye notorisk løyner til karakteristika, eller lider du virkelig av den kortidshukommelsen vi har spøkt med (siden du aldri tar til deg faktaoplysninger men fortsetter å la deg deg forundre over at dine ønsker er lovstridige)? Er den en slags sannhet med modifikasjoner? Var du det som tok initiativet, men ikke du som trykke på "slett" knappen? Tilfeldig at folk blir sperret og kommentarer slettet først etter at en diskusjon med deg ender med at Caps Locken din henger seg opp? Nei, jeg teller ikke kun med denne ene siden, men alle de andre du har frekventert tidligere.
En ting jeg lurer på. Hvorfor er det kun ett fåtall her inne som bruker sitt ekte navn? er det lettere å være tøff under allias, eller skammer dere dere over deres ordentlige navn, eller er det andre grunner?
Vårt forum har sine egne uskrevne regler. Vi har til og med en egen tråd der de som vil velger å presentere seg med fullt navn og til dels kortfattet biografi. Enda til gjøres det profilintervjuer med profilene i publikasjonene Terrengsykkel og Landevei. Mange av oss omgås utenom nettet, jeg vil påstå at flertallet er venner med noen fra forumet i den virkelige verden også. Vi har ikke behov for å gjemme oss, vi tøffer oss heller ikke. I de tilfellene noen tar for hardt i, eller går over en viss strek, vil forumet selv ha prøve å i rette sette vedkommende som tøyde strikken og for håpentligvis "megle" diskusjonen ned på et anstendig nivå. I verste fall vil moderatorerene og administratorene måtte gjøre jobben sin. (Hadde vært nyttig om du leste deg litt opp på hva en moderator egentlig har som oppgave.) Om jeg velger å fremstå som anonym¨på din FB-side, Åsmund, så er det fordi jeg aller helst ikke vil assosieres med den. Likevel har jeg postet der under fullt navn, og like fullt blitt sperret. Det samme skjedde med mine fiktive profiler. (Du husker kanskje Enzo med forskjellige varianter av De Railleur til etternavn, Ian Falkland, og Peder Paasche?) Du, Åsmund, du har jo sluttet å bruke ditt egentlige navn. Du har frivillig valgt det bort til fordel for en delt profil hvor du ofte "glemmer" å kvittere med dine egne initialer, men likevel blir absurd indignert når noen tar for å være talsmann for gruppen og ikke en enkeltperson med påstått nyanserte tanker om trafikksikkerhet.

I og med at Åsmund tar for gitt at alle kjenner hans navn, la meg likevel minne om at han ikke er av typen som spruter vinduspylervæske på syklister. Han er nok litt mer raffinert. Åsmund medelte til FB-verdenen for noen år siden at han heller urinerte på vinduspylertanken innen han stilte dysene sidelengs, med det mål å treffe syklister.
Noen helgen er han ikke. (Nei, noen direkte link til sitatet finnes ikke lengre. Den FB-siden ble lagt ned.)

Redigert av Rednax (10/04/2012 22:15)

#1368838 - 10/04/2012 22:21 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: Åsmund Hoel]
cvrokka Offline
Besatt

Sted: Fine plassen
Jeg Hater ikke syklister, men ønsker at dem sykler alternativt der dem har muligheten til det. M.V.H Åsmund Hoel

Jeg må dessverre si meg 100% enig i dette. Det er dette som irriterer meg mest med en del syklister.

#1368841 - 10/04/2012 22:22 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: Rednax]
Åsmund Hoel Offline
Medlem

nei da glemmer ikke å kvittere på innleggene mine. ja du har rett i det ang urin på spylertanken, noe jeg også har skrevet etterpå, at ikke var noe jeg hverken gjør, eller hadde gjordt, men kun ett flåsete utsagn, med ett dårlig forsøk på å være morsom.men det er ikke alt du har skrevet som har vært like seriøst heller,uten at det er noen unnskyldning.
Du må vel være den eneste som ikke hadde fått med deg at jeg er den samme som kvitterer inneggene mine med Å.H.
Sett i lys av de rettspsykiatrikse uttalelser i dag, kan du føye "narsisistisk" til min presentasjon av deg. Hva slags grandiose tanker er det du har om deg selv? Denne tråden, på dette forumet som har en hel del (ekte) medlemmer, er flere år gammel. For mange er den idiotiske siden din en nyhet. Sorry Mac, du trengte en introduksjon hvor enn notorisk ditt rykte er.
kan videre opplyse om at kun 1 har blitt slettet av meg der inne, han ble slettet i går
Ja vel? Så du har kun slettet en eneste bruker? Skal vi føye notorisk løyner til karakteristika, eller lider du virkelig av den kortidshukommelsen vi har spøkt med (siden du aldri tar til deg faktaoplysninger men fortsetter å la deg deg forundre over at dine ønsker er lovstridige)? Er den en slags sannhet med modifikasjoner? Var du det som tok initiativet, men ikke du som trykke på "slett" knappen? Tilfeldig at folk blir sperret og kommentarer slettet først etter at en diskusjon med deg ender med at Caps Locken din henger seg opp? Nei, jeg teller ikke kun med denne ene siden, men alle de andre du har frekventert tidligere.
Vårt forum har sine egne uskrevne regler. Vi har til og med en egen tråd der de som vil velger å presentere seg med fullt navn og til dels kortfattet biografi. Enda til gjøres det profilintervjuer med profilene i publikasjonene Terrengsykkel og Landevei. Mange av oss omgås utenom nettet, jeg vil påstå at flertallet er venner med noen fra forumet i den virkelige verden også. Vi har ikke behov for å gjemme oss, vi tøffer oss heller ikke. I de tilfellene noen tar for hardt i, eller går over en viss strek, vil forumet selv ha prøve å i rette sette vedkommende som tøyde strikken og for håpentligvis "megle" diskusjonen ned på et anstendig nivå. I verste fall vil moderatorerene og administratorene måtte gjøre jobben sin. (Hadde vært nyttig om du leste deg litt opp på hva en moderator egentlig har som oppgave.) Om jeg velger å fremstå som anonym¨på din FB-side, Åsmund, så er det fordi jeg aller helst ikke vil assosieres med den. Likevel har jeg postet der under fullt navn, og like fullt blitt sperret. Det samme skjedde med mine fiktive profiler. (Du husker kanskje Enzo med forskjellige varianter av De Railleur til etternavn, Ian Falkland, og Peder Paasche?) Du, Åsmund, du har jo sluttet å bruke ditt egentlige navn. Du har frivillig valgt det bort til fordel for en delt profil hvor du ofte "glemmer" å kvittere med dine egne initialer, men likevel blir absurd indignert når noen tar for å være talsmann for gruppen og ikke en enkeltperson med påstått nyanserte tanker om trafikksikkerhet.

I og med at Åsmund tar for gitt at alle kjenner hans navn, la meg likevel minne om at han ikke er av typen som spruter vinduspylervæske på syklister. Han er nok litt mer raffinert. Åsmund medelte til FB-verdenen for noen år siden at han heller urinerte på vinduspylertanken innen han stilte dysene sidelengs, med det mål å treffe syklister.
Noen helgen er han ikke. (Nei, noen direkte link til sitatet finnes ikke lengre. Den FB-siden ble lagt ned.)

#1368854 - 10/04/2012 22:33 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: Rednax]
Åsmund Hoel Offline
Medlem

det finnes steder du kan gå å for å snakke ut om alt sinne som du går å bærer på Rednax, igjen så gir du inntrykk av å kjenne meg, noe du overhodet ikke gjør. prøv heller på noen andre, skjønner jo art du er lei deg over alle Falske Facebookprofilene, som ikke virker, men trodde det også var forbudt jeg, å opperere med falske profiler der, men mulig jeg tar feil.

#1368857 - 10/04/2012 22:35 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: Åsmund Hoel]
Rednax Offline
Ringrev

men det er ikke alt du har skrevet som har vært like seriøst heller,uten at det er noen unnskyldning.
I den forbindelse kan du nå virkelig angre på at alt jeg har skrevet på FB-sidene "dine" har blitt slettet av "moderatorene"! ICON_LAUGH

#1368860 - 10/04/2012 22:37 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: cvrokka]
Åsmund Hoel Offline
Medlem

Du er slett ikke den eneste syklisten som irriterer deg over dette, kjenner fler som sier det samme, men det er nå sånn at de fleste oppfører seg i trafikken, og en del sykler alternativt, men du har noen utskudd,som gir fullstendig F... både på sykkel og i bil,
Sitat: cvrokka
Jeg Hater ikke syklister, men ønsker at dem sykler alternativt der dem har muligheten til det. M.V.H Åsmund Hoel

Jeg må dessverre si meg 100% enig i dette. Det er dette som irriterer meg mest med en del syklister.

#1368862 - 10/04/2012 22:40 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: Rednax]
Åsmund Hoel Offline
Medlem

ser du fortsetter som du alltid har gjort, sikkert kompleksene dine som gjør deg sånn, men greit nok, forventer egentlig ikke all verden fra deg heller, men du kunne godt tatt med hele komentaren, og ikke bare bruddstykker som du pleier, men som tidligere sagt, det gagner jo ikke deg, så da får det heller være......
men det er ikke alt du har skrevet som har vært like seriøst heller,uten at det er noen unnskyldning.
I den forbindelse kan du nå virkelig angre på at alt jeg har skrevet på FB-sidene "dine" har blitt slettet av "moderatorene"! ICON_LAUGH

#1368884 - 10/04/2012 23:00 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: Åsmund Hoel]
Rednax Offline
Ringrev

ser du fortsetter som du alltid har gjort, sikkert kompleksene dine som gjør deg sånn, men greit nok, forventer egentlig ikke all verden fra deg heller, men du kunne godt tatt med hele komentaren, og ikke bare bruddstykker som du pleier, men som tidligere sagt, det gagner jo ikke deg, så da får det heller være
"Hele kommetaren"? Avslutingsvis skrev du "uten at det er noen unnskyldning" jeg gikk ut i fra at det gjaldt din egen uttalelse.. I stedet for å lage verdens lengste "quote"-pyramider dro jeg ut essensen jeg valgte å kommentere. Handler om ryddighet, ikke om hva som gangner meg (uten at jeg kan se at noen utelatlse skulle gange meg).
det finnes steder du kan gå å for å snakke ut om alt sinne som du går å bærer på Rednax, igjen så gir du inntrykk av å kjenne meg, noe du overhodet ikke gjør.
"Kremt" Jeg er ikke administrator på en side som har halve tittelen i kapiteler og som avsluttes med for mange utropstegn, jeg har heller ikke en hang til ensrettede, rene, hatsider.(Skal vi ramse opp navnene på de tidligere FB-sidene dine?) Jeg holder meg unna Caps Locken. Finn et speil, Åsmund, gjenta første del av første setning du skrev til meg, men denne gangen til deg selv. Jeg kjenner deg heldigvis ikke, nei. Men jeg har lest nok av det hatske oppgulpet du har lirt av deg de siste tre/fire årene til å vite hvor du står. At du nå prøver å fremstå som reflektert er jo absurd så lenge du er deladministrator på siden din. Det er ikke jeg som har et sinnemestringsproblem av oss to.

Sist gang du vaket på dette forumet var i forbindelse med fotoet av den enslige syklisten i den tomme gaten. Her inne sa du deg til slutt enig med oss, mens på FB-siden din var det ikke tegn til anger eller rettelser. Du beskylder andre for å være pysete?! (Er bare å bla noen få klikk bakover i denne tråden, ganske så underholdende.) Dette schizospillet du holder på med her nå lurer kanskje noen nykommere i det korte løp, men ikke dem som har lest hva du har skrevet tidligere. Du har ikke vist tegn til forbedring, fornyelse, eller til noe økt forståelse. Og det blir kjapt gjennomskuet.

#1368897 - 10/04/2012 23:10 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: Åsmund Hoel]
Rednax Offline
Ringrev

ser du fortsetter som du alltid har gjort, sikkert kompleksene dine som gjør deg sånn
Du poengterte selv nettopp av vi ikke kjenner hverandre.
Hva er kompleksene mine som tvinger meg til å fortsette som jeg alltid gjør?
Hadde vært greit å vite.

Som flere har poengtert i denne tråden, allerede for et år siden http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.p...679#Post1201679 ,
det er fremdeles vittig at du (i det minste altså er medadministrator og derved) har blokkert et titalls medlemmer fra dette forumet i å få kommentere på FB-siden din, likevel oppsøker oss på vår arena og indirekte beskylder oss for å være kverulanter.
D'oh! ICON_SMILE

Redigert av Rednax (10/04/2012 23:53)

#1368933 - 11/04/2012 00:29 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: cvrokka]
sverreb Offline
Besatt

Sykle 'alternativt'? Hva betyr det? Fyre opp en joint mens man sykler?

Jeg kan ikke tenke meg at det er noen som ønsker å sykle i noen farliger og traffikerte veier mer enn absolutt nødvendig. Det er helt unødvendig for andre trafikanter å overprøve beslutningene om hvor andre skal kjøre.

Og å høre på bilister som aldri har forsøkt å sykle noe sted prøve å belære en syklist om hvor han 'bør' sykle blir litt som å høre på en belærende fjortis. Alle som har litt peiling vet han tar så inderlig feil, men alle vet også at det er ingenting man kan si til ungen for å få han til å forstå hvor feil han tar før han får litt erfaring selv.

Redigert av sverreb (11/04/2012 00:31)

#1368934 - 11/04/2012 00:33 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: sverreb]
GeirK Offline
[sensurert]

Sted: Nord for Carl Berners Plass et...
Jeg noterer meg i allefall at vongtogsjåfører som også sykler landevei (ikke det at det finnes flust av dem, altså) ser problemstillingen mer helhetlig enn Åsmund gjør og har et mer nyansert syn på dette.

#1368938 - 11/04/2012 00:58 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: GeirK]
FHanserud Offline
Avhengig

Sted: Gløshaugen
Andre enn meg som ser det selvmotsigende i at Åsmund først forteller om at han ikke godtok personangrep mot ham selv, og utestengte en bruker fra FB siden, før han slenger ut påstander om Rednaxs komplekser, undertrykkede sinne og kaller ham feig?

#1368947 - 11/04/2012 05:46 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: sverreb]
Åsmund Hoel Offline
Medlem

Ja, det er nok akkurat det det betyr, at du skal fyre opp en Joint, når du sykler.
Sitat: sverreb

Sykle 'alternativt'? Hva betyr det? Fyre opp en joint mens man sykler?

Jeg kan ikke tenke meg at det er noen som ønsker å sykle i noen farliger og traffikerte veier mer enn absolutt nødvendig. Det er helt unødvendig for andre trafikanter å overprøve beslutningene om hvor andre skal kjøre.

Og å høre på bilister som aldri har forsøkt å sykle noe sted prøve å belære en syklist om hvor han 'bør' sykle blir litt som å høre på en belærende fjortis. Alle som har litt peiling vet han tar så inderlig feil, men alle vet også at det er ingenting man kan si til ungen for å få han til å forstå hvor feil han tar før han får litt erfaring selv.

#1369097 - 11/04/2012 10:59 Re: Trenger hjelp til å knekke FB-side! [Re: Åsmund Hoel]
DagRS Offline
Ivrig

Sted: På toppen av bakken i Maridals...

Side 21 av 26 < 1 2 ... 19 20 21 22 23 25 26 >