Side 7 av 15 < 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 14 15 >
Muligheter
#1372531 - 15/04/2012 13:19 Re: "bare være venner" [Re: SimonS]
brandonman:) Offline
Ringrev

Sted: oslo
Sitat: SimonS
Etter en stund avbrøt jeg å sa
- Jeg tror nok at det meste du sa er feil,hva mener du? sa jeg til den ene kompisen.
-Da kom det ett 20 minutters foredrag om emnet mens han

haha, "in your face" ICON_WINK

Redigert av brandonman:) (15/04/2012 13:20)

Topp Bli abonnent på Terrengsykkel
#1372538 - 15/04/2012 13:32 Re: "bare være venner" [Re: GeirK]
StigB Offline
Señor
[sensurert]

Sted: I et horn på veggen
Sitat: GeirK
Nei, men målet er å la energien som går til reaktiv handling få utløp i kreativ handling i stedet. Jeg har et mål om å komme dit at jeg bare smiler av folk som tar åpenbart feil og lar dem være i fred. Jeg har egentlig ikke lyst, med det er dit jeg må om jeg skal få maksimalt ut av livet.

Det handler vel ikke om hvem som har rett eller ikke. Det handler vel om å bringe frem det rette. Om på en måte å rettlede gale og uriktige utsagn og påstander inn på det riktige sporet.

Nesten så jeg ville tro du er Steinbukk som meg selv. Jeg har også slitt med rett og galt innenfor mine kunnskapsfelt som jeg kan svært godt, å bringe det riktige budskapet der jeg vet at andre tar feil på en god måte er ikke lett. Dette har laget så mye tull balls opp igjennom så nå prøver, jeg sier prøver å la være. Jeg har begynt å gi beng, det har igjen gjort sitt til at gleden blir desto større når andre oppdager helt for seg selv at de tok feil.

Du får trøste deg med at det toner ut litt med årene unge Kjosavik ICON_WINK

Å vite betyr lite, om man ikke vet hva det skal brukes til.

< TOC >

#1372544 - 15/04/2012 13:39 Re: "bare være venner" [Re: GeirK]
supernalle Offline
Besatt

Sted: Manhattan Beach

Folk som ikke er i stand til å innrømme sine feil, selv med bevisene plantet mitt i trynet på seg, trigget noen reaksjoner i meg som det kommer til å ta tid å slette.

Det betinger at man har feil GeirK, noe jeg ikke har. Jeg bare ignorer folk som skal diskutere ting på falske premisser. Jeg er usikker på om du gjør det bevist eller ubevist, men det betyr lite for meg. Det virker som om du har et sterkt ønske om å styre mennesker. Når du ikke klarer det (og du klarer selvfølgelig aldri å gjøre det med meg), så kommer noe som sterkt ligner på psykose frem.

Hvis man leser hele tråden, så er det for min del liten tvil om at du hadde et sterkt ønske om å finne noe jeg skrev feil. Selv en bokstavfeil i en avskrift fra MBA skulle du påpeke. Du skulle ikke sky noen midler for å henge ut meg. Ditt eksempel på at jeg hadde hatt så mye feil gjennom tidene var visst nok at jeg mente at skivebremser ikke fungerte i kulde. Det er en påstand fra din side som ikke er sann en gang. Dine egne feilaktige påstander i tråden lot du deg heller ikke hefte med. Et eksempel er sammenlikningen mellom skrensing med bakhjul og feilstilt bakhjul, noe du bare flåset vekk.

Det er mye som kunne blitt sagt om den tråden, blant annet om andre misforståelser mellom andre brukere, slik at vi kom fram til faktiske resultater, men det har ingen hensikt når du holder på slik du gjør. Tråden var i praksis død.

Jeg lar meg ikke affektere av deg. Det ser jeg ingen grunn til.

-Steve Jobs

#1372546 - 15/04/2012 13:40 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
Ringrev

å gi faen er egentlig ganske lett å si, men litt vanskelig å få til i enkelte tilfeller kanskje? ellers så spørs det jo alltid hva man diskuterer om da.

#1372549 - 15/04/2012 13:49 Re: "bare være venner" [Re: StigB]
Tange Offline
Søk hjelp!

Sitat: StigB
Nei, men målet er å la energien som går til reaktiv handling få utløp i kreativ handling i stedet. Jeg har et mål om å komme dit at jeg bare smiler av folk som tar åpenbart feil og lar dem være i fred. Jeg har egentlig ikke lyst, med det er dit jeg må om jeg skal få maksimalt ut av livet.

Det handler vel ikke om hvem som har rett eller ikke. Det handler vel om å bringe frem det rette.

Og der tar du grådig feil. Helt enig, det handler ikke om hvem som har rett eller ikke. Det handler om hvem som får rett og hvem ikke.

#1372552 - 15/04/2012 13:54 Re: "bare være venner" [Re: SimonS]
supernalle Offline
Besatt

Sitat: SimonS
Jeg har et mål om å komme dit at jeg bare smiler av folk som tar åpenbart feil og lar dem være i fred. Jeg har egentlig ikke lyst, med det er dit jeg må om jeg skal få maksimalt ut av livet.

Det hadde holdt med ett kurs hos meg da.
Vi kunne jo kalt kurset "kunsten å gi faen".
Hvis man faktisk buker hjernen sin til å blokke ut personer som bare suger energi og maser i vei,ja da "forsvinner" de merkelig nok.

Veldig OT:
Er så heldig at jeg er lynrask til å lese,samtidig som ting faktisk setter seg.
Den evnen bruker jeg til å tilegne meg mye morsom(reading is fundamental-fun to mental) kunnskap når det gjelder mange emner(liker å lese om den siste forskningen,samt at jeg kjenner en del som driver på med forskning).

Gjett hvor mange ganger i løpet av ett år jeg hører fjås og vås som andre presentere som fakta ...
Mye morsommere å la folk fortelle det de tror de vet,før man evnt. bryter inn med det siste på området().

En klassiker er da jeg på en fest satt i 10-15 minutter sammen med en kompis som er doktor i fysikk,og en annen som er automatiker, mens vi hørte på en artig kar som la ut en masse fjas om emner begge to hadde full kontroll på.

Etter en stund avbrøt jeg å sa
- Jeg tror nok at det meste du sa er feil,hva mener du? sa jeg til den ene kompisen.
-Da kom det ett 20 minutters foredrag om emnet mens han stakkaren satt å skamfullt drakk videre, før han reiste seg og gikk...

Hadde jeg ikke ventet så hadde det ikke blitt moro,hadde fyren ikke vært en uhøflig påståelig drittsekk så hadde jeg heller ikke brydd meg.
Hadde jeg ikke lært en del om emnet selv kunne jeg ikke ha gjort det på den måten.

Winning.

Bare for å påpeke. Det som er forskjellen fra ditt eksempel og tråden det siktes til, så har jeg god faglig bakgrunn i realfag. Det som er den egentlige uenigheten er ikke GeirKs utregning (jeg har ikke sett på den eller kommentert den), men hva som står i mine innlegg. Dette løser han greit ved å legge til noen premisser som ikke ligger der. Det ser jeg ingen grunn til å kommentere.

-Steve Jobs

#1372568 - 15/04/2012 14:29 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
supernalle Offline
Besatt

Sitat: brandonman:)
jeg er 15 ICON_WINK jeg vet jeg kanskje er litt for moden til å være i min alder, kansje fordi jeg er steinbukk eller fordi jeg har hørt på Coldplay siden jeg var 8? ICON_WINK

Brandonman, du er ganske ung. Det er selvfølgelig opp til deg å finne hvem du ønsker å stole på i denne tråden.

Min livserfaring sier at du må stole på hva jenter gjør og ikke hva de sier. Jeg var for lenge siden lærer på ungdomsskolen og snakket med ganske mange frustrerte gutter der når det gjalt dette emnet, og ble litt lei innledingen "men hun sa jo......". (Selvfølgelig gav jeg dem ikke råd av den karekteren jeg ga til deg her).

Gutter og jenter kan være kyniske på hver sin måte. På den annen side er det jo greit å ta noen sjanser i livet, bare det potensielle tapet ikke blir for stort. Jeg ga deg en metode som har høy suksessrate. Men det er bare sannsynligheter for alt. Så lenge hun snakker med deg så har du (teoretiske) muligheter.

Du har helt rett i at jeg ikke kjenner henne. Jeg uttaler meg om det typiske tilfellet. Det er selvfølgelig opp til deg å vurdere om mine generelle råd passer med din dame og din situasjon.

-Steve Jobs

#1372595 - 15/04/2012 14:58 Re: "bare være venner" [Re: supernalle]
SimonS Offline
Søk hjelp!

Sted: Tromsø
Sitat: supernalle

Bare for å påpeke. Det som er forskjellen fra ditt eksempel og tråden det siktes til, så har jeg god faglig bakgrunn i realfag. Det som er den egentlige uenigheten er ikke GeirKs utregning (jeg har ikke sett på den eller kommentert den), men hva som står i mine innlegg. Dette løser han greit ved å legge til noen premisser som ikke ligger der. Det ser jeg ingen grunn til å kommentere.

Nå tenker ikke jeg på noen spesielle på forumet,men vi har vel alle opplevd å få servert helt innlysende tullprat servert som fakta.
Blant annet løgner fra politikere i debatter som man enkelt kan finne ut er tull.

NOTS Tromsø og omegn

http://notstromsoogomegn.wordpress.com/

#1372604 - 15/04/2012 15:18 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
Ringrev

man kan jo ikke forvente noe annet av dagen politikere... Dop, voldtekt, løgner og privat bruk av skattepenger er det vi blir servert idag...

#1372626 - 15/04/2012 15:52 Re: "bare være venner" [Re: GeirK]
progres Offline
Besatt

Jeg har et mål om å komme dit at jeg bare smiler av folk som tar åpenbart feil og lar dem være i fred.

Amen. Livet er for kort til å bry seg om småskit..

#1372628 - 15/04/2012 15:53 Re: "bare være venner" [Re: supernalle]
GeirK Online
[sensurert]

Sted: Nord for Carl Berners Plass et...

Ditt eksempel på at jeg hadde hatt så mye feil gjennom tidene var visst nok at jeg mente at skivebremser ikke fungerte i kulde. Det er en påstand fra din side som ikke er sann en gang.

Den påstanden er feil, og det har jeg innrømmet. Du sa at skivebremser ikke fungerer i kulde, men du mente det ikke siden du parodierte LarsB. Jeg har akseptert den forklaringen for lenge siden og da bør vi være ferdig med det,

Jeg forstår godt at du opplever meg som en kranglete drittsekk, fordi når du kaster ut påstander uten å argumentere skikkelig for dem, selv etter gjentatte oppfordringer, blir du et lett bytte. Og jeg har sikkert flere ganger lett etter feil du gjør for "å ta deg" av den grunn.

MEN, hvis vi skal se bak alle de mere umodne angrepene mine i mekanikkdiskusjonen, bør vi i allefall være enige om følgende:

1. Du sier at "Men Rohloff har ikke det samme energitapet pga vriding av ramme og felg som kjedegir har. ", med henvisning til en artikkel i MBA som du, på forespørsel, ikke gir videre detaljer om.

2. Jeg gjør en utregning som viser at a) dette er neglisjerbart og at b) konvensjonelt gir i mange tilfeller gir MINDRE vridning enn Rohloff - et regnestykke som andre diskusjonsdeltakere godkjenner. Jeg spør deretter: "Er du uenig i min og andres konklusjon at en skjev kjedelinje kan virke negativt så vel som positivt mhp bøying av ramma? I såfall - kan du gjengi Stan/MBA sine argumenter for at dette ikke er tilfelle slik at jeg kan lære hva jeg gjorde galt i mekanikk-utregningene mine."

Når du da nekter å svare, går jeg i tolkningsmodus og ser på deg som en feiging som ikke har baller til å forsvare påstandene sine. Forstår du at det er mulig å se det slik?

#1372632 - 15/04/2012 16:00 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
Ketle Offline
Ivrig

Sted: Åsane, Bergen
"Ditt kinesiske dyretegn er Tiger

En tiger er en spennende og modig person, med stor personlig utstråling og sjarm. Du tør fronte dine saker, selv om du står alene. Du har meget bestemte meninger om ting og besitter en sterk vilje. Du blir fort meget engasjert i det du gjør, og viser stor iver. Din pågåenhet kan hjelpe deg frem i livet, men også skaffe deg en del uvenner og problemer hvis du ikke passer på.

Du kan også være flink til å finne originale løsninger og er proppfull av ideer eller full av begeistring og foretakslyst overfor nye prosjekter. Du er leken, optimistisk og full av humor, empatisk og skjønner instinktivt hva andre føler. Hjelpsom og hengiven ovenfor familie og venner.

Du har også noen negative sider: Ditt engasjement kan føre til høyt stressnivå og frustrasjoner over mennesker og hendelser. Din høye energi kan føre til at du føler deg anspent. Dine ønsker om å få ting raskt gjort, medfører frustrasjon hvis du møter hindringer og forsinkelser. Du kan også være litt for impulsiv, og kan med fordel tenke deg om noen ganger før du handler."

http://mammanett.no/kategori/artikkelkategori/kinesisk_horoskop

Selv om dette er veldig generisk så stemmer det faktisk veldig bra med de personlighetstestene jeg har tatt oppgjennom livet. Nesten ordrett fra forrige DISC test faktisk!

Redigert av Ketle (15/04/2012 16:01)

#1372647 - 15/04/2012 16:15 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
Ringrev

geir og supernalle, ta det på PM så slipper dere å spamme tråden fram til 100 sider ICON_WINK

-mvh brandon ICON_SMILE

#1372688 - 15/04/2012 17:30 Re: "bare være venner" [Re: Ketle]
GeirK Online
[sensurert]

Sitat: Ketle

Selv om dette er veldig generisk så stemmer det faktisk veldig bra med de personlighetstestene jeg har tatt oppgjennom livet. Nesten ordrett fra forrige DISC test faktisk!

Dette stemmer ganske bra, bortsett fra at jeg er mest hjelpsom når jeg kan få vist andre hvor god jeg er til noe i samme slengen.

En annen personlighetsbåssettingsfilosofi er enneagrammet, der man deler opp i ni forskjellige personlighetstyper. Beskrivelsen av type 8 her stemmer så godt at det er skremmende. Jeg fant bare beskrivelse på dansk:

Enneagram Type 8: Udfordreren / Frontkæmperen / Lederen
Karakteristika:
Enneagram type 8 er initiativrige og kraftfulde mennesker, der er optaget af at have styr på tingene og af at tilfredsstille deres umiddelbare behov. De er meget ansvarsfulde og stiller gerne op til kamp, hvis de oplever uretfærdighed.

Det er vigtigt for Enneagram type 8 at have kontrol, for at kunne bevare deres styrke og de vil gerne være uafhængige af andre.

Ottere har mange lederevner og går gerne foran med gennemslagskraft og engagement som af og til opfattes som vrede.

De kan fylde meget i landskabet og virke dominerende, bl.a. bruger de mange kraftudtryk og billeder i deres sprog.

Ottere er også meget kærlige og beskyttende mennesker og de har en indre sårbar kærne, som de værner meget om.

Bidrager med:
Enneagram type 8 er energifyldte mennesker med et stort engagement. De påtager sig gerne lederskab og er gode til at have styr på tingene.

Trives bedst med:
Enneagram type 8 trives bedst når der sker noget aktivt. De tager gerne ansvar og går foran. Det er vigtigt for dem at de kan udtrykke sig direkte uden at skulle pakke budskaber ind.

Ressourcer:
Lederegenskaber
Tager ansvar
Direkte ( en skovl er en skovl)
Modige
Ændring ved stress:
Når type 8 er pressede og handlingslammede trækker de sig tilbage og bliver mere eftertænksomme, mens de reorganiserer deres tropper.

Ændring ved tryghed:
Når Enneagram type 8 er trygge og tillidsfulde minimeres fokus på egne behov og skifter til omsorg for andre mennesker. De bliver hjælpsomme og blidere.

Du er muligvis en Otter hvis du kan genkende følgende:

Det er vigtigt for dig at føle at du kontrol og styr på tingene.
Du undgår at vise svaghed, og kan føle foragt over for svage mennesker.
Vrede er en følelse som renser ud og kan bruges konstruktivt.
Du har fokus på sandheden og det er vigtigt for dig at markere dit standpunkt.
Du har en tendens til at se ekstremerne i en situation: - mennesker er enten retfærdige eller uretfærdige. Verden er sort eller hvid, intet midt imellem.
Du anvender en del energi på at hjælpe andre og tager gerne ansvaret.
Det er vigtigt for dig at tilfredsstille behov her og nu, når de opstår (mad, samtaler, sex).
Du er hurtig til at tage beslutninger og tager nemt styringen, hvis ingen andre gør.
Du lever dig let ind i stemninger og kan blive rørt til tårer, når du oplever uskyldighed.
Den personlige udviklingsvej
Enneagram type 8 s udviklingsvej går gennem at slippe fikseringen på retfærdighed og kontrol ved at udvikle kontakten til de blødere følelser og til den indre sårbare del. Otteren skal udvikle sin evne for at være 'uskyldig': At være tilstede i en hvilken som helst situation uden at påvirke det der sker, uden at kontrollere og uden at tage ansvar for situationen. Herigennem vil Otteren få kontakt til det særlige aspekt af essenstilstanden, hvor den bagvedliggende og overordnede sandhed belyser alt, hvad der sker.

Passion: Begær

Fiksering: Retfærdighed

Særlig evne: Uskyld

Essens: Sandhed

#1372827 - 15/04/2012 20:02 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
polkaDOT Offline
Søk hjelp!

Sted: Lia øst for holmen.
Er bortreist i noen dager og så tar forumet helt av. Kan jeg spørre om hvor tråden sporet av til å bli den evige krangelen hvem vet bedre mellom supernalle og geirk?
Og hvordan gikk det med forholdet til hun jentene, men Brandon?

Selv fikk jeg høre en gang fra en jente at hun bare ville være min venn, og om 2 mnd gifter jeg meg med henne.

Teammanager

Team Ibis / Probike

På jakt etter Syntace-hjul? Ta kontakt.

#1372845 - 15/04/2012 20:13 Re: "bare være venner" [Re: polkaDOT]
Dan Offline
[sensurert]

Sitat: polkaDOT
Er bortreist i noen dager og så tar forumet helt av. Kan jeg spørre om hvor tråden sporet av til å bli den evige krangelen hvem vet bedre mellom supernalle og geirk?

Det var dessverre min feil. Vår unge herr brandonman brukte et genialt argument mot supernalle og jeg mente det var noe for GeirK å tenke på.

#1372868 - 15/04/2012 20:31 Re: "bare være venner" [Re: polkaDOT]
Ringrev

Sitat: polkaDOT
Og hvordan gikk det med forholdet til hun jentene, men Brandon?

Selv fikk jeg høre en gang fra en jente at hun bare ville være min venn, og om 2 mnd gifter jeg meg med henne.

det går fnt det, men vi har ikke snakket siden vår lille samtale på fredag, gleder meg til å snakke med henne igjen og få svar på noen spørsmål ICON_SMILE

#1372978 - 15/04/2012 22:04 Re: "bare være venner" [Re: Ketle]
StigB Offline
Señor
[sensurert]

Sted: I et horn på veggen

Jeg tok meg den frihet og friserte litt ut fra egen erfaring ICON_SMILE

En Tiger (Steinbukk) er en spennende og modig person, med stor personlig utstråling og sjarm. Du tør fronte dine saker, selv om du står alene. Du har meget bestemte meninger om ting og besitter en sterk vilje. Du blir fort meget engasjert i det du gjør, og viser stor iver. Din pågåenhet kan hjelpe deg frem i livet, men også skaffe deg en del uvenner og problemer hvis du ikke passer på.

Du kan også være flink til å finne originale løsninger og er proppfull av ideer eller full av begeistring og foretakslyst overfor nye prosjekter. Du er leken, optimistisk og full av humor, empatisk og skjønner instinktivt hva andre føler. Hjelpsom og hengiven ovenfor familie og venner.

Du har også noen negative sider: Ditt engasjement kan føre til høyt stressnivå og frustrasjoner over mennesker og hendelser. Din høye energi kan føre til at du føler deg anspent. Dine ønsker om å få ting raskt gjort, medfører frustrasjon hvis du møter hindringer og forsinkelser. Du kan også være litt for impulsiv, og kan med fordel tenke deg om noen ganger før du handler.

Som Steinbukk har jeg mang en gang blitt konfrontert med det meste av dette. Dette passer svært godt på den jevne steinbukken. Nå kjenner jeg en del steinbukker og de fleste glir rett inn i denne beskrivelsen.

Å vite betyr lite, om man ikke vet hva det skal brukes til.

< TOC >

#1373014 - 15/04/2012 22:33 Re: "bare være venner" [Re: StigB]
Ringrev

Sitat: StigB

Jeg tok meg den frihet og friserte litt ut fra egen erfaring ICON_SMILE

En Tiger (Steinbukk) er en spennende og modig person, med stor personlig utstråling og sjarm. Du tør fronte dine saker, selv om du står alene. Du har meget bestemte meninger om ting og besitter en sterk vilje. Du blir fort meget engasjert i det du gjør, og viser stor iver. Din pågåenhet kan hjelpe deg frem i livet, men også skaffe deg en del uvenner og problemer hvis du ikke passer på.

Du har også noen negative sider: Ditt engasjement kan føre til høyt stressnivå og frustrasjoner over mennesker og hendelser. Din høye energi kan føre til at du føler deg anspent. Dine ønsker om å få ting raskt gjort, medfører frustrasjon hvis du møter hindringer og forsinkelser. Du kan også være litt for impulsiv, og kan med fordel tenke deg om noen ganger før du handler.

Som Steinbukk har jeg mang en gang blitt konfrontert med det meste av dette. Dette passer svært godt på den jevne steinbukken. Nå kjenner jeg en del steinbukker og de fleste glir rett inn i denne beskrivelsen.

jeg er så enig som det går ann å bli, blant mine negative sider kan det være at jeg for eks. er alt for perfeksjonist eller ryddig. selvom jeg kansje ikke ønsker det så får jeg på en måte dårlig samvittighet om jeg ikke gjør ting ordentlig. Og det kan bli skikelig slitsomt og stressende av og til. men derimot er en av mine gode sider å holde humoret oppe selv om jeg ikke er i humor selv ICON_WINK

#1373577 - 16/04/2012 16:44 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
Ringrev

liten oppdatering ICON_SMILE :

var hele friminutet sammen med hun idag... ICON_SMILE det ble masse tull og tøys og flørting. men siden det var venner med oss så ville ikke jeg snakke om oss to. og nå har vi nettop chattet på FB i 2,5 time. som jeg hater å være forelsket i bestevennina mi... men har også tenkt på det hun sa på fredag.. at hun mente at hun ikke var en "kjæreste-jente" og hun hadde for lite tid til et forhold. må snart si mine virkelige følelser for henne... :/ kjenner at jo bedre kjent jeg blir med henne jo mer liker jeg henne <3

#1373599 - 16/04/2012 17:09 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
Ringrev

også måtte selvsagt chris martin komme og synge denne til meg... ICON_WINK

Redigert av brandonman:) (16/04/2012 17:11)

#1373607 - 16/04/2012 17:25 Re: "bare være venner" [Re: GeirK]
supernalle Offline
Besatt

Den påstanden er feil, og det har jeg innrømmet. Du sa at skivebremser ikke fungerer i kulde, men du mente det ikke siden du parodierte LarsB. Jeg har akseptert den forklaringen for lenge siden og da bør vi være ferdig med det,

Det stemmer ikke. Jeg har hele tiden spesifiserte at det var hydrauliske skivebremser spesielt, og ikke skivebremser generelt, som ditt innlegg betyr. Det var ikke noe feil i seg selv i ordspillet ovenfor LarsB, da jeg ikke derfinerte kulde. Det som er forskjellen fra ordspillet og andre steder jeg skriver om hydrauliske skivebremser er at jeg er kategorisk i ordspillet, mens andre steder sier jeg ikke at jeg kan påstå at det omfavner alle hydrauliske skivebremser. Det kategoriske var selvfølgelig for å tilpasse LarsB sitt utsagn.

-Steve Jobs

#1373614 - 16/04/2012 17:33 Re: "bare være venner" [Re: GeirK]
supernalle Offline
Besatt

blir du et lett bytte.

og da er vi tilbake til.... hvis du nevner en løgn mange nok ganger, så......

Du snakker om at jeg har hatt feil i 8 år (var det vel) og har stadig dratt frem sitater fra meg..... det er bare et problem med de sitatene og det er at de ikke har vært feil. Det er ikke det at jeg aldri sier eller gjør feil. Det artige har jo vært at du ikke har funnet dem (selv om jeg egentlig bryr meg mindre), selv om de har vært ganske åpenbare.

Jeg er ikke noe bytte... tvert imot.... du har et sterkt ønske om å styre andre og når du ikke klarer det så flipper du helt. Det er ikke noe mer rundt det. Jeg har skjønt hvordan du var helt fra starten av.

-Steve Jobs

#1373617 - 16/04/2012 17:39 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
supernalle Offline
Besatt

men har også tenkt på det hun sa på fredag.. at hun mente at hun ikke var en "kjæreste-jente" og hun hadde for lite tid til et forhold.

Og hva er de tankene?
Er ikke det litt merkelige ting å si av henne?

-Steve Jobs

#1373633 - 16/04/2012 18:07 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
silverwrx Offline
Ivrig

Sted: Akershus
Pulevenn er jo 100x bedre enn kjæreste!

Kjæreste = gift = unger = venner igjen( i beste fall) og beina limes igjen...

Venner er bra! De har man for alltid. Kjærester kan bli x-er og ganske vriene.

Kjør på med "venne"greia!

Diamant Apex 29Ltd 6,8kg
Diamant Pinnacle R1 6,6kg
Nakamura BigBob 5.0 MK3 11,6kg
Surly Moonlander (selges)
Cannondale 1000w..

#1373675 - 16/04/2012 19:13 Re: "bare være venner" [Re: silverwrx]
Ringrev

Sitat: silverwrx
Pulevenn er jo 100x bedre enn kjæreste!

Kjæreste = gift = unger = venner igjen( i beste fall) og beina limes igjen...

Venner er bra! De har man for alltid. Kjærester kan bli x-er og ganske vriene.

Kjør på med "venne"greia!

får ikke "nok" av et vennforhold. må ha mer...

#1373684 - 16/04/2012 19:25 Re: "bare være venner" [Re: supernalle]
Ringrev

men har også tenkt på det hun sa på fredag.. at hun mente at hun ikke var en "kjæreste-jente" og hun hadde for lite tid til et forhold.

Og hva er de tankene?
Er ikke det litt merkelige ting å si av henne?

det er ganske rart, men hun har jo en ganske opptatt fritid, men hun har vel tid til en kjæreste? derfor må jeg snakke med henne om dette. ble ikke helt klart i huet på fredag...

#1373708 - 16/04/2012 19:46 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
silverwrx Offline
Ivrig

Sted: Akershus
Noen jenter vil absolutt "likes" av alle gutta, men de går sjelden så dypt inn for det. Og tror ikke henne er ute etter bare å "likes". Så du er på sporet..

En digresjon aka pinwiz: Alle de smellfine superpoppis damene i 13-18årene mine på ungdomsskolen har jo blitt de småfeite ++ røyene i 30+årene. Nesten uten unntak.. Får jo helt sjokk på reunions.... Ser ikke ut. Men de sjenerte flatbrystede små grå musene har jo blomstret opp og er jo nå DRITFINE. Lesson learned litt for seint. Gode gamle tjuvtrikset: se på mora.. Ikke alltid det stemmer da..ei drifin ei hadde ei gigaswær mor, og hun har blitt ENDA større enn mora..

Diamant Apex 29Ltd 6,8kg
Diamant Pinnacle R1 6,6kg
Nakamura BigBob 5.0 MK3 11,6kg
Surly Moonlander (selges)
Cannondale 1000w..

#1373715 - 16/04/2012 19:52 Re: "bare være venner" [Re: brandonman:)]
Ringrev

mora er ganske fin hun, ekte MILF kort fortalt. jenta er ikke klassens finest og ikke en du legger merke til hel utseendemessig,men hun er meget veltrent!men jeg synes å så fal at hun er fin, men liker mer personligheten henne ICON_WINK
hva mener du med at jeg er i sporet? ... iså fall av hva da?

Redigert av brandonman:) (16/04/2012 19:53)

#1373744 - 16/04/2012 20:14 Re: "bare være venner" [Re: supernalle]
GeirK Online
[sensurert]

Det stemmer ikke. Jeg har hele tiden spesifiserte at det var hydrauliske skivebremser spesielt, og ikke skivebremser generelt, som ditt innlegg betyr. Det var ikke noe feil i seg selv i ordspillet ovenfor LarsB, da jeg ikke derfinerte kulde. Det som er forskjellen fra ordspillet og andre steder jeg skriver om hydrauliske skivebremser er at jeg er kategorisk i ordspillet, mens andre steder sier jeg ikke at jeg kan påstå at det omfavner alle hydrauliske skivebremser. Det kategoriske var selvfølgelig for å tilpasse LarsB sitt utsagn.

Du har rett! Jeg glemte ordet "hydrauliske". Jeg tenkte det, men skrev det ikke. Inni hodet mitt hadde jeg skrevet det, men når jeg søker og ser hva som skjedde i verden utenfor, så stemte ikke min oppfatning. Stort minuspoeng til meg.

Side 7 av 15 < 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 14 15 >