Test av Specialized Turbo Levo Comp Carbon

Specialized treffer bra med egentilpasset motor og super stisykkelgeometri. Prisen er høy, noe den flotte karbonrammen må ta litt skyld for. Vi tester Specialized Turbo Levo Comp Carbon.

Sist oppdatert: 7. mars 2019 kl 07.45
specialized turbo levo test
ORGANISK: Karbonrammen på Specialized Turbo Levo er til forveksling lik rammen på den nye Stumpjumper-modellen. Motoren synes knapt.
Specialized Turbo Levo Comp carbon

PRIS: 69 999 kroner

VEKT: 21,4 kilo (slanger)

STØRRELSE TESTET: Large

NETT: specialized.com

Specialized Turbo Levo er inne i sin andre generasjon og deler nå mange rammedetaljer med fjorårets nye Stumpjumper.

Turbo Levo Comp Carbon står kanskje et stykke ned på Specializeds elsykkelhylle, men den er likevel den desidert dyreste sykkelen i denne testen.

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Terrensykkel,

Fri Flyt, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
139,-
per
måned
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
2 utgaver av Fri Flyt Magasin
119,-
per
måned
12 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
8 utgaver av Fri Flyt Magasin
99,-
per
måned

Abonnementet fornyes automatisk etter bindingstiden. Si opp når du vil, men senest før perioden utløper.

Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser og er det naturlige startstedet på nett. Terrengsykkel.no gir deg inspirasjon til å sykle mer, finne nye stier og holder deg oppdatert med grundige utstyrstester.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

Relaterte artikler

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Knut Andreas Lone, Sigurd Ekeli Grimsby

Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen