Specialized Turbo Levo SL Comp Alloy gjør alt bra, bare billigere

Hvordan gjøre en av de aller beste el-stisyklene på markedet bedre? Joda, bare skru ned prisen. Eller, er det så enkelt?

Sist oppdatert: 27. september 2024 kl 06.00
specialized turbo levo sl comp alloy test
LIKE BRA? Karbon-varianten av denne sykkelen tok oss med storm. Så for rundt 20 000 kroner mindre, går du glipp av all moroa, eller er det håp for aluminium? Foto: Snorre Veggan.
Specialized Turbo Levo SL Comp Alloy
  • Pris: 81 000 kroner

  • Vekt: 20,3 kilo (størrelse S4, med slanger)

  • Størrelse testet:  S4

  • Størrelse tester: 178 cm 

  • Hjulstørrelse:  29/27,5

  • Vandring f/b:  160/150 mm

  • Nett: Specialized

Ser man sykkelhistorien i en stor sammenheng, har det meste av den teknologiske utviklingen vært ganske eksplosiv de siste årene, og da spesielt på elsykler.

Det kan kanskje føles som lenge siden de første elsyklene kom, men det er ikke mange årene, og bare spesielt de siste årene har utviklingen vært ekstrem.

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Terrensykkel,

Fri Flyt, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
2 utgaver av Fri Flyt Magasin
12 måneder
50%
rabatt
Digital tilgang til 6 nettsider
8 utgaver av Fri Flyt Magasin
Betal smartere med Klarna.

Abonnementet fornyes automatisk etter bindingstiden. Si opp når du vil, men senest før perioden utløper.

Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser og er det naturlige startstedet på nett. Terrengsykkel.no gir deg inspirasjon til å sykle mer, finne nye stier og holder deg oppdatert med grundige utstyrstester.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

Relaterte artikler

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Knut Andreas Lone, Sigurd Ekeli Grimsby

Kommersiell leder: Alexander Hagen