Test av Forestal Siryon Halo 2022

Forestal Siryon er en utfordrer til de letteste og groveste el-stisyklene på markedet. Vi har testet den på stier i Norge.

Sist oppdatert: 31. desember 2022 kl 06.00
test av forestal siryon halo 2022
SUB-20: Forestal Siryon er blant de lettere, grove elsyklene på markedet. Foto: Kristoffer H. Kippernes.
Forestal Siryon Halo 2022

Pris: 106 700 kroner

Vekt:  19,2 kilo, størrelse large (med slanger, veid av oss)

Nett: www.forestal.com / www.probike.no

Hjulstørrelse: 29

Vandringsmengde f/b: 170/170mm

Blant mange etablerte sykkelmerker på markedet, er Forestal en nykommer, som har satset på elsykler til stisykling. Produsenten fra Andorra har flere sykler, og fra før har vi testet modellen Cyon.

Siryon er til forveksling lik Cyon visuelt, og selv om de to syklene har flere likhetstrekk er det også noen områder de er forskjellige på. Det var derfor med noe spenning vi dro med Siryon ut på stitur - er mer vandring nødvendigvis en fordel?

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Terrensykkel,

Fri Flyt, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
2 utgaver av Fri Flyt Magasin
12 måneder
50%
rabatt
Digital tilgang til 6 nettsider
8 utgaver av Fri Flyt Magasin
Betal smartere med Klarna.

Abonnementet fornyes automatisk etter bindingstiden. Si opp når du vil, men senest før perioden utløper.

Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser og er det naturlige startstedet på nett. Terrengsykkel.no gir deg inspirasjon til å sykle mer, finne nye stier og holder deg oppdatert med grundige utstyrstester.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

Relaterte artikler

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Knut Andreas Lone, Sigurd Ekeli Grimsby

Kommersiell leder: Alexander Hagen