Bygg landet på nytt.

Terrengsykling er best i terrenget. Aktiviteten vår krever egentlig ingen tilrettelegging. Det betyr likevel ikke at den ikke kan ha godt av litt spesialtilpassing.

Sist oppdatert: 9. juni 2021 kl 19.08
kommentar stisykling
LØYPELAGER: Når terrengsyklister bygger løyper beregnet på terrengsykling kan det bli riktig så moro. La oss bygge mer, men spør om lov og søk om støtte først. Illustrasjon: Didrik Magnus-Andresen
Lesetid: 4 minutter

Denne kommentaren ble skrevet før Pioneren i Østmarka i Oslo ble en realitet i 2015. Den publiseres igjen til glede for nye lesere. 

Utforløyper i alpinanlegg er et åpenbart eksempel på at planlagt konstruksjon har en rolle innen terrengsyklinga, men hva med å bygge løyper i vanlige skogholt?

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Terrensykkel,

Fri Flyt, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
139,-
per
måned
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
2 utgaver av Fri Flyt Magasin
119,-
per
måned
12 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
8 utgaver av Fri Flyt Magasin
99,-
per
måned

Abonnementet fornyes automatisk etter bindingstiden. Si opp når du vil, men senest før perioden utløper.

Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser og er det naturlige startstedet på nett. Terrengsykkel.no gir deg inspirasjon til å sykle mer, finne nye stier og holder deg oppdatert med grundige utstyrstester.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

Relaterte artikler

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Knut Andreas Lone, Sigurd Ekeli Grimsby

Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen