Test av Oakley Radar EV Path Prizm Trail sykkelbriller

EV står for extended view og de nye Radar-brillene har både høyere og bredere glass enn tidligere modeller.

Sist oppdatert: 9. september 2016 kl 09.09
UTVIDET UTSIKT: Radar EV er siste generasjon i Oakleys moderne klassiker-linje av sykkelbriller, Radar. Noe høyere glass gir enda bedre utsyn.
UTVIDET UTSIKT: Radar EV er siste generasjon i Oakleys moderne klassiker-linje av sykkelbriller, Radar. Noe høyere glass gir enda bedre utsyn.
Oakley Radar EV Path Prizm Trail

Pris: 1830 kroner

Vekt: 29 gram

Ekstra glass: nei

Import: Oakley Europa

Vår testmodell kom med Prizm Trail-glass som er spesialtilpasset terrengsykling. Disse er noe rosa-lilla i fargen, men beskytter ok mot sterkt lys.

De blir likevel sjelden for mørke i tet skog. Glassene har hull i overkant og sitter litt ut fra pannen for å minimere dugg. Dette funker som foreskrevet.

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Terrensykkel,

Fri Flyt, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
2 utgaver av Fri Flyt Magasin
12 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
8 utgaver av Fri Flyt Magasin
Betal smartere med Klarna.

Abonnementet fornyes automatisk etter bindingstiden. Si opp når du vil, men senest før perioden utløper.

Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser og er det naturlige startstedet på nett. Terrengsykkel.no gir deg inspirasjon til å sykle mer, finne nye stier og holder deg oppdatert med grundige utstyrstester.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

annonse

Relaterte artikler

annonse

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Knut Andreas Lone, Sigurd Ekeli Grimsby

Kommersiell leder: Alexander Hagen