/ Sykler

Stibyggersykkelen som kan bære 70 kilo utstyr.

Michael Cook skulle bygge sykkel for å drive med sti- og skogsarbeid, valget falt på en Surly Ice Cream Truck. Med bærestativer som kan laste opp til 70 kilo, får han med seg redskaper til skogs.

Sist oppdatert: 17. mars 2020 kl 19.30
NYTTESYKKEL: Når Michael Cook skal ut å bygge sti, setter han sin lit til en Surly Ice Cream Truck spesialbygd for å ta med redskaper.
NYTTESYKKEL: Når Michael Cook skal ut å bygge sti, setter han sin lit til en Surly Ice Cream Truck spesialbygd for å ta med redskaper.
Lesetid: 2 minutter

I denne artikkelen kan du lese mer om hva Michael Cook pakker opp denne sykkelen med. 
– Hvorfor akkurat fatbike til dette formålet?

– Jeg så litt på andre sykler, men jeg synes det er morsomt å sykle på vinteren, og fatbike tar seg bra fram der det er dårlig underlag. Og når du skal laste opp med så mye som jeg gjør, er de store dekkene bra, for sykkelen spretter ikke så mye rundt på stien. 

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Terrensykkel,

Fri Flyt, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
2 utgaver av Fri Flyt Magasin
12 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
8 utgaver av Fri Flyt Magasin
Betal smartere med Klarna.

Abonnementet fornyes automatisk etter bindingstiden. Si opp når du vil, men senest før perioden utløper.

Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser og er det naturlige startstedet på nett. Terrengsykkel.no gir deg inspirasjon til å sykle mer, finne nye stier og holder deg oppdatert med grundige utstyrstester.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

annonse

Relaterte artikler

annonse

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Knut Andreas Lone, Sigurd Ekeli Grimsby

Kommersiell leder: Alexander Hagen