/ Sykler

Ny Stumpjumper EVO fra Specialized

Specialized sin nye Stumpjumper EVO byr på justerbar geometri, større SWAT-kammer, lett karbonramme og muligheten til å bruke 27,5-tommers bakhjul. Her er det du trenger å vite om den superslake stisykkelen.

Sist oppdatert: 6. oktober 2020 kl 18.00
Specialized Stumpjumper EVO 2021
NY STUMPJUMPER EVO: Slakere og mer justerbar enn noensinne er oppskriften på Specializeds nye Stumpjumper EVO
Lesetid: 3 minutter

Specialized sin Stumpjumper er kjent som den klassiske stisykkelen som kan brukes til det aller meste. Den nye EVO-versjonen er i større grad rettet mot det groveste terrenget og de bratteste utforkjøringene. Den har likevel så store justeringsmuligheter at den også skal kunne brukes til vanlige stiturer med stort hell.

Sykkelen ligner på forrige generasjon Stumpjumper EVO i aluminium, men kommer nå altså i karbon og i de aller øverste prisklassene. 

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Terrensykkel,

Fri Flyt, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
2 utgaver av Fri Flyt Magasin
12 måneder
50%
rabatt
Digital tilgang til 6 nettsider
8 utgaver av Fri Flyt Magasin
Betal smartere med Klarna.

Abonnementet fornyes automatisk etter bindingstiden. Si opp når du vil, men senest før perioden utløper.

Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser og er det naturlige startstedet på nett. Terrengsykkel.no gir deg inspirasjon til å sykle mer, finne nye stier og holder deg oppdatert med grundige utstyrstester.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

Relaterte artikler

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Knut Andreas Lone, Sigurd Ekeli Grimsby

Kommersiell leder: Alexander Hagen