/ Sykler

Test av GT I-Drive XC 3.0

Det begynte bra for GT'en, med effektive tråkkegenskaper og sporty preg. Utstyret er imidlertid ikke helt hva man kan forvente til denne prisen. Dessverre knakk en liten, men svært vesentlig del på vår testsykkel.

Av: gauter
Sist oppdatert: 13. oktober 2004 kl 17.34
GT I-Drive XC 3.0
GT I-Drive XC 3.0
Lesetid: 4 minutter

Navn:

GT I-Drive XC 3.0

Pris:

16.490,-

Vekt:

13,9 kg

Vandring f/b:

100mm/100mm

Komponenter:

1 2 3 4 5 6

Grussykling:

1 2 3 4 5 6

Stisykling:

 1 2 3 4 5 6

Helhetsinntrykk:

 1 2 3 4 5 6

Nett:

Beach Mountain

GT I Drive XC 3.0 er testens mest rundbane-orienterte fulldemper ved siden av Trek Fuel 90. Sittestillingen er utstrakt og styrefremspringet er forholdsvis langt (120mm). Etter vår smak er dette for langt, slik at det får negative konsekvenser for styreegenskapene på sykkelen.

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Terrensykkel,

Fri Flyt, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
2 utgaver av Fri Flyt Magasin
12 måneder
50%
rabatt
Digital tilgang til 6 nettsider
8 utgaver av Fri Flyt Magasin
Betal smartere med Klarna.

Abonnementet fornyes automatisk etter bindingstiden. Si opp når du vil, men senest før perioden utløper.

Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser og er det naturlige startstedet på nett. Terrengsykkel.no gir deg inspirasjon til å sykle mer, finne nye stier og holder deg oppdatert med grundige utstyrstester.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

Relaterte artikler

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Knut Andreas Lone, Sigurd Ekeli Grimsby

Kommersiell leder: Alexander Hagen