GT er tilbake på en plattform inspirert av deres fulldempere fra slutten av nittitallet - LTS.
Linkage Tuned Suspension er et ganske klassisk oppheng med leddet kjedestag og vippearm for fjærrateutveksling til selve bakdemperen.
GTs nye Sensor er en helt annerledes sykkel enn forrige generasjon. Alt er endret til det bedre med deres nye stisykkel-modell GT Sensor Carbon PRO.
Pris: 39999 kroner
Vekt: 13,8 kilo
Størrelste testet: Large
Hjulstørrelse: 29 tommer
Vandringsmengde f/b: 130/130 mm
Ramme: Sensor Karbon
Gaffel: Rockshox Pike RCT3
Bakdemper: RockShox Deluxe RT3
Styre/Styrefremspring: Race Face Next Carbon, 35mm 800mm bredt, Race Face Turbine R stem
Sete/Setepinne: Fabric Scoop Shallow Sport, KS LEV Ci Carbon dropper - 150mm vandring i large
Hjul og dekk: Stan's NoTubes Flow MK3-felger på Noname-nav, Schwalbe Nobby Nic Performance 29 x 2.35 Addix Speedgrip compound, tubeless ready
Drivverk: SRAM XO1/GX Eagle, 12-delt, Truvativ Descendant 7K, Dub, 32T krank
Bremser: SRAM Level TL 180/180 mm skiver
Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Terrensykkel,
Fri Flyt, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.
Abonnementet fornyes automatisk etter bindingstiden. Si opp når du vil, men senest før perioden utløper.
Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser og er det naturlige startstedet på nett. Terrengsykkel.no gir deg inspirasjon til å sykle mer, finne nye stier og holder deg oppdatert med grundige utstyrstester.
Har du spørsmål?
Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo
Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Knut Andreas Lone, Sigurd Ekeli Grimsby
Kommersiell leder: Alexander Hagen