/ Sykler

Test av Nokon Konkavex vaiersystem

Er du villig til å betale dyrt for å sikre deg mindre bytting og vedlikehold av bremse- og girvaiere? Kikk nærmere på vaiersystemet Nokon Konkavex, som vi nå har på test.

Sist oppdatert: 4. desember 2002 kl 21.30
Tysk alu: Slik ser det ut ferdig montert. Og ja: Nå leveres systemet også i svart. Og ja: Det er en venstrehånds-bremsehendel som her brukes på høyre side, fordi jeg ikke hadde noe annet liggende. Ikke så pent, men funker fint.
Tysk alu: Slik ser det ut ferdig montert. Og ja: Nå leveres systemet også i svart. Og ja: Det er en venstrehånds-bremsehendel som her brukes på høyre side, fordi jeg ikke hadde noe annet liggende. Ikke så pent, men funker fint.
Lesetid: 7 minutter

Hva?

Nokon Konkavex vaiersystem for gir og brems

Testperiode:

Kun 15 timer hittil, mer kommer

Pris:

NOK 663,- komplett hos cyclecomponents.com

Vekt:

Ukjent, men uvesentlig

Import:

Foreløpig ingen, kjøp dem i Sverige hos cyclecomponents.com

Web:

www.nokon.de

PLUSS:

Allerede abonnent?  
Bestill abonnement og få tilgang til artikkelen.

Alle abonnement gir full tilgang til hele vårt digitale univers. Det inkluderer Terrensykkel,

Fri Flyt, UTE, Klatring, Landevei og Jeger sine nettsider, app og e-magasin.

1 måned
Digital tilgang til 6 nettsider
Papirutgaver av Fri Flyt
3 måneder
Digital tilgang til 6 nettsider
2 utgaver av Fri Flyt Magasin
12 måneder
50%
rabatt
Digital tilgang til 6 nettsider
8 utgaver av Fri Flyt Magasin
Betal smartere med Klarna.

Abonnementet fornyes automatisk etter bindingstiden. Si opp når du vil, men senest før perioden utløper.

Terrengsykkel.no skriver om gode sykkelopplevelser og er det naturlige startstedet på nett. Terrengsykkel.no gir deg inspirasjon til å sykle mer, finne nye stier og holder deg oppdatert med grundige utstyrstester.

Les mer om våre abonnement

Har du spørsmål?

Vi svarer raskt på mail.

Relaterte artikler

Terrengsykkel.no utgis av Fri Flyt AS | Postboks 1185 Sentrum, 0107 Oslo

Ansvarlig redaktør og daglig leder: Anne Julie Saue | Redaktør: David Andresen | Journalister: Knut Andreas Lone, Sigurd Ekeli Grimsby

Kommersiell leder: Alexander Hagen